clubbezoeken.doc

Clubbezoeken

Juli 2019

Het directe contact tussen de clubs en het district gebeurt in de clubbezoeken. Dit jaar kiezen de clubs ofwel voor een eigen programma met de districtsgouverneur, ofwel voor een ontvangst samen met andere clubs. Het is mooi te zien hoe de clubs daarmee hun wensen en ideeën gestalte kunnen geven. Veel clubs hebben in de zomer een zomerprogramma; voor club-bezoeken is daarmee de zomer niet het geschikte moment. Andere clubs willen juist de zomer gebruiken voor gezamenlijke clubbijeenkomsten. Mooi die variatie!

In de Vierdaagse Week (15 -20 juli) bezoek ik de Rotaryclubs Elst-Overbetuwe en Wijchen-Beuningen-Tweestromenland bij hun ontvangst van de Rotary Vierdaagse lopers. Altijd weer een bijzondere week.

Anneke assen, Gouverneur 2019-2020 D1550, anneke.assen@gmail.com, +31 653405840