2017 NID-team

End Polio Nowteam 2017 naar India

Het End Polio Nowteam 2017 – Zittend: Albertine Perre, Pieter Schut en Marjolein Koolhof. Staand: Gerard van Bakel, Berit van Dobbenburgh en Jeroen Maassen van den Brink. Inzet: teamlid Hetty Deinum

Albertine Perre

Wie heeft er nog knuffels?

Van 30 maart tot en met 7 april 2017 gaat een Rotaryteam onder leiding van onze district-poliodeskundige Albertine Perre (RC Vianen-Vreeswijk) naar India om mee te helpen met de vaccinatie van kinderen in en rond Moradabad. In samenwerking met de Rotaryclubs worden in deze periode alle kinderen in India tot vijf jaar gevaccineerd ter voorkoming van polio.

Het team is nog op zoek naar KLEINE knuffels, die de kinderen zullen krijgen na de vaccinatie. Ook worden donaties gewaardeerd. Het geld dat het team bijeenbrengt, wordt gedoneerd aan een gezondheidspost in de sloppenwijken van Moradabad en aan het St. Stephen’s Hospital in New Delhi, dat daarmee polioslachtoffers gratis medische zorg kan geven.

Het team bestaat uit:

Albertine Perre , Nieuwegein, lid RC Vianen-Vreeswijk – Voorzitter Rotary Foundation D1570 albertineperre@gmail.com

Berit van Dobbenburgh, Haastrecht, lid RC Oudewater - Area Governor Het Groene Hart aggroenehart@gmail.com

Gerard van Bakel, Veldhoven, Manager zorginstelling g.van.bakel@zuidzorg.nl

Hetty Deinum, lid RC Heiloo - Gouverneur D1580 Noord-Holland dg2016-2017@rotary-d1580.nl

Jeroen Maassen van den Brink, Amsterdam, lid RC Amsterdam-Nachtwacht j.maassen.van.den.brink@amsterdam.nl

Marjolein Koolhof, Den Haag, Fotograaf mkoolhof2@gmail.com

Pieter Schut, Bussum, lid RC Naarden-Bussum - Gouverneur D1570 Midden-Nederland piesch@planet.nl

Wil je Albertine, Berit, Hetty, Gerard, Jeroen, Marjolein en Pieter en vooral ook de kinderen in India steunen? Maak dan alsjeblieft een bijdrage over op rekening NL 56 INGB 0000009779 t.n.v. St. Rotary Fondsen Nederland onder vermelding van End Polio Now team 2017.

En heb je kleine knuffels? Mail dan het teamlid dat het dichtst bij jou in de buurt woont!