Vocational Webinar Duurzaamheid

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Webteam\Mijn projecten\Webinars\WebinarLive-Cut.jpg

Het Webinar van de Commissie Vocational "hoe ga je in je club om met duurzaamheid" voorzag in veel en levendige informatie over dit, toch wel lastige onderwerp voor een club.

In de presentatie staan, naast die informatie ook de links naar diverse informatiebronnen, actiegroepen binnen Rotary en sprekers over het onderwerp. De presentatie is gepubliceerd in formaat 'pdf', waardoor de dynamische onderdelen wegvallen. Daarom is de lijst met sprekers (sheet 9) separaat te zien en toegevoegd om te kunnen downloaden.
De originele presentatie in Powerpoint (PPT) kan je opvragen bij Elske van de Fliert.

Hier staat de video-opname van het Webinar.

Dit Webinar werd gehouden vanuit een tijdelijke 'studio' in het bedrijf van één van de commissieleden en technisch ondersteund door de elektronische tool die inmiddels in het bezit van Rotary Nederland.
Bij een enkele deelnemer werkte het niet geheel naar wens, leerpunt voor het volgende Webinar.

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Websites Help\Logo's\Overige\Logo_DVocational-Cut.png

Noteer vast het volgende Webinar

27 maart 2018