Bezoek kringloopbedrijf

De District 1570 Vocational Service Commissie nodigt u hiermee uit voor een bedrijfsbezoek op woensdag 29 maart bij het Kringloopbedrijf in Zeist.

Als sociale onderneming is het Kringloopbedrijf Zeist al bijna 40 jaar duurzaam actief. In zes gemeenten werken ze met hart en ziel om goederen en mensen een tweede kans te geven. Sociale, maatschappelijk en materiele duurzaamheid staat hierbij voorop.

Tijdens deze bijeenkomst horen we niet alleen over hoe deze organisatie al vier decennia succesvol is, maar zetten we onze vocational kwaliteiten ook in om mee te denken over nieuwe oplossingen.

Kom, doe en praat mee en verwonder u.

Aanmelden kan hier

Agenda:

• Inloop vanaf 18.00 uur met een eenvoudige maaltijd.
  • 18.30 start met een inleiding in de sorteerloods.
  • 19.00 uur rondleiding is groepen met toelichting.
  • 19. 45 in vier groepen het gesprek over vier casussen die Kringloop Zeist inbrengt. De inzet van de Rotary leden vanuit hun beroep en netwerken staat daarbij centraal. Duurzaamheid/leefbaarheid als 7de aandachtsgebied voor Rotary internationaal is hierbij de invalshoek.

Locatie: Johannes Postlaan 4, 3705 LN Zeist.

Er zijn tegenwoordig elektrische ov-fietsen op Driebergen-Zeist te leen. Kom je met de auto?, kijk dan of je samen kunt reizen.

Kosten: 10 euro per persoon, te voldoen bij de aanmelding.

Namens de district Vocational Service commissie:

Nel Sangers, Erik de Haas, Coen Hoenkamp, Roald Herbrink, Elske van de Fliert (06 1869 0896)