xx

Kom en laat je inspireren!

Het Rotary Najaarsfestival D1580 is dit jaar in de Kauwgonballenfabriek in Amsterdam en staat in het teken van Create Hope in the World.

Het belooft een inspirerende middag te worden; na de ontvangst met een broodje en de plenaire opening volgt de jaarlijkse District Grant Competitie.

Laat je verbeelding prikkelen door de projecten, die kort en krachtig door de clubs worden gepresenteerd. Alleen de aanwezigen kunnen na de presentaties direct hun stem uitbrengen voor het project van hun voorkeur en hiermee wordt de hoogte van de toe te kennen Grant bepaald en weten de clubs aan het einde van de middag hoeveel hun presentatie oplevert voor het clubproject.

Interactieve Workshops

Laat je verbeelding ook prikkelen door het uitgebreide aanbod van workshops verzorgd door de District Commissies, waar we met elkaar ideeën en informatie uitwisselen.

Er zijn twee rondes met workshops, bekijk hier het uitgebreide aanbod

Na de workshops sluiten we de middag af met een borrel.

Voor wie?

Het Rotary Najaarsfestival is voor alle leden van District 1580, voor Rotaracters en geïnteresseerden, ook familie, vrienden, en potentiele leden zijn van harte welkom. Wel even inschrijven . Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

We zien je graag op zaterdag 14 oktober 2022 in Amsterdam.