RLI - Rotary Leerinstituut

→ Meer informatie op de site van RLI - Nederland →

Je bent actief binnen Rotary.
Wil je nog meer plezier hebben in je lidmaatschap en effectief gebruik maken van de mogelijkheden van onze wereldwijde organisatie ?

Het Rotary Leerinstituut heeft de cursus in een nieuwe hybride vorm gegoten. Dat betekent dat je de leerstof online en geheel in je eigen tempo kunt volgen, op de tijd die je zelf kiest. Als je eenmaal die leerstof gelezen hebt is er een interactieve dag met alle deelnemers uit ons district.  Die interactieve dag is vooral bedoeld om vragen en suggesties met je medecursisten uit te werken. Daarnaast biedt deze dag ook de mogelijkheid om meer te weten te komen over andere Rotaryclubs.

Met die kennis kun je dan in je eigen club aan de slag om nog meer vorm te geven aan je lidmaatschap. Rotarians zijn ‘People of Action’. Deze cursus helpt je daarbij. Tenslotte is er nog een ‘Terugkomdag’ (een dagdeel) om met elkaar te evalueren en natuurlijk voor de feestelijke uitreiking van je certificaat.

Start introductie via Zoom:

maandagavond 21 oktober 2024 (19.30 - 21.00 uur)

Interactie dag:

zaterdag 23 november 2024 (09.00 - 16.00 uur)

Reflectiedag:

zaterdag 18 januari 2025 (09.00 – 14.00 uur)

• Locatie van de twee fysieke bijeenkomsten:
    Golfresort De Purmer (Burggolf)
    Westerweg 60, 1445 AD Purmerend

Totaal € 150, inclusief koffie/thee en lunch. Het district neemt de helft van de kosten voor zijn rekening. Je betaalt dus slechts €75,00.

Vermeld onderstaand jouw gegevens

Met de email-bevestiging van uw aanmelding ontvangt u een betaallink en pas ná betaling is uw aanmelding definitief.