Kerstwensen

en de allerbeste wensen voor een voorspoedig en kleurrijk 2013

Beste fellow Rotarian,

Het kalenderjaar zit er weer bijna op en het Rotaryjaar is halverwege. Ik kijk zelf terug op een heel leuk 1e halfjaar. Door alle clubbezoeken in deze periode heb ik een overweldigende indruk gekregen wat jullie allemaal in het kader van Rotary weten te realiseren voor mensen, die onze steun erg goed kunnen gebruiken. En met wat voor een fellowship dit plaats vindt. Jullie hebben dat aan mij verteld en soms ook laten zien en daar ben ik jullie uiteraard heel dankbaar voor. Maar vergeet niet dit ook aan jouw eigen omgeving te laten zien en te vertellen. Alleen zo kan Rotary een gezonde toekomst tegemoet gaan.

Ik wens jou en jouw familie hele prettige dagen en een zeer voorspoedig en kleurrijk 2013.

Eduard Leutscher
DG 2012-2013