xx

Feestje!

Geen uitdaging is ons te groot!

Al meer dan een eeuw hebben we culturen en continenten met elkaar verbonden. We komen op voor vrede, bestrijden analfabetisme en armoede, helpen mensen toegang te krijgen tot schoon water en sanitaire voorzieningen, en bestrijden ziekten. Onze nieuwste zaak is om onze planeet en haar bronnen te beschermen.

Geen uitdaging is ons te groot

Geen uitdaging is ons te groot

op 2 oktober 2023 viert onze club zijn vijftigjarig bestaan

• Rotaryclub Emmen-Coevorden opgericht 31 maart 1951  (Sponsorclub: Assen)