xx

RYLA Emmen 2022

Na vier jaar organiseren de drie Rotaryclubs uit Emmen dit jaar wederom een RYLA: u kunt een jong talent in uw organisatie of vanuit uw netwerk de kans geven een fantastisch weekend te beleven én een netwerk op te bouwen met jonge ambitieuze professionals in de regio. Daarnaast strijden de deelnemers gedurende het weekend om de Youth Leadership Award.

Wat?

In het weekend van 14-16 oktober 2022 ontvangen we 20 talentvolle jonge mensen met leidinggevende capaciteiten. Jongeren die duidelijk wat in hun mars hebben en niet bang zijn om met zichzelf geconfronteerd te worden.

Zij worden gedurende het weekend uitgedaagd om via inspanning en ontspanning hun leiderschaps-capaciteiten te ontdekken en te ontwikkelen. Via een afwisselend en inspirerend programma, met bijdragen van leden van de Rotaryclubs en een intensieve coaching, worden de deelnemers maximaal uitgedaagd.

Op de zaterdagavond komen inspirerende sprekers aan bod. Een jury volgt de deelnemers en kiest op de zondagmiddag de winnaar van de Youth Leadership award. Tijdens het weekend zijn veel leden van de Rotary als vrijwilliger actief.

Wie?

De RYLA is voor mensen tussen de 20 en 27 jaar, die nog studeren (HBO/academisch) en in het 3e of 4e jaar van hun opleiding zitten, of die aan het begin van hun carrière staan (ca. 1 jaar werkervaring), affiniteit met management hebben en die bereid zijn om het gehele RYLA-weekend (van vrijdag 17:00 uur tot zondag ca. 17:00 uur) aanwezig te zijn.

Wanneer?

Het RYLA-weekend is van 14 t/m 16 oktober 2022. De deelnemers verblijven het weekend in Hotel ten Cate, Noordbargerstraat 44 te Emmen. Hier vindt ook het overgrote deel van het programma plaats.  Wij vragen u kandidaat-deelnemers aan te dragen. De deelname aan het Ryla-weekend kost € 375,- voor rekening van de organisatie die de kandidaat voordraagt.

Inlichtingen en aanmelden

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ine Taffijn; (T 06-46340513 / email:  rylaemmen2022@gmail.com)

Aanmelden kan door te klikken op onderstaande knop:

JA! IK GA MEEDOEN...