Fellowship

Fellowship en Clubservice staan aan de basis van succes van een club.

De onderlinge kameraadschap, het delen van een bepaalde interesse en het uitwisselen van informatie en kennis is Rotarybasic.

Serve to change lives is het algemeen jaarthema en dat betekent niet alleen dienstbaar zijn naar buiten maar ook als club een sterke eenheid te vormen om deze rol op te pakken. Wij als commissie proberen dit jaarthema kracht bij te zetten door de leden te verbinden met elkaar.

Met elkaar acties ondernemen, interesse in elkaar hebben en elkaar respecteren.

Fellowship zal daarbij haar steentje bijdragen door de volgende onderdelen in te vullen in het jaarprogramma:

2 x per jaar een Fireside

Sinterklaasavond

Kerstdiner

Nieuwjaarsborrel

Diesviering

Bestuursoverdracht

Rondje langs de velden, op avonden wanneer er door omstandigheden geen programma is

Onze doelstelling is dat clubleden regelmatig op de clubavonden aanwezig zijn. Maar soms lukt dat even niet door diverse omstandigheden. Fellowship is ook betrokkenheid bij de clubleden en bij langere afwezigheid hebben we aandacht voor het betreffende clublid. Gewoon belangstelling hoe het gaat en wat we misschien als persoon of club kunnen bieden in een bepaalde situatie. Natuurlijk krijgt, indien gewenst, de reden van afwezigheid speciale aandacht en zal onze commissie, indien wenselijk en noodzakelijk, dit kenbaar maken in de club.

Zo hebben we, als commissie, het Rotaryjaar en onze rol voor ogen. Met elkaar weer bouwen aan onderlinge verbinding en relaties. Een pittige klus na de Covid periode, maar met inzet en betrokkenheid van iedereen maken we er weer een prachtig jaar van.