Actie aankondiging in het Nieuwsblad voor Huizen

Gert-Jan en Coen met houten wattenstaafjes, bamboe rietjes en notitieblokken met een gerecyclede plastic kaft.

Publiciteit in het Nieuwsblad voor Huizen bij de start van de actie End Plastic Soup

In november 2018 werd de actie van aangekondigd in het Nieuwsblad. Coen Hoenkamp en Gert-Jan van Dommelen werden geinterviewd.

"Plastic is een groot probleem. Dat zal niet zomaar de wereld uit zijn, maar als je niets doet, stopt het nooit", zegt Gert-Jan. "Als Rotary kunnen we wereldwijd veel betekenen. Kijk naar de actie Stop Polio Now. Daarmee is na 30 jaar polio ook wel zo'n beetje de wereld uit.

We willen een platform bieden aan mensen die iets tegen de plasticsoep willen doen en hen met elkaar verbinden."

Lees hier het volledige artikel in het Nieuwsblad voor Huizen