Seminar Werk voor iedereen 14 februari 2018

De voordelen van een flexibel wervingsbeleid

C:\Users\Gert-Jan\Documents\Rotary\Website\Foto's per jaar\2018\seminar Werk voor iedereen 2018-02-14\IMG_4767.jpeg

Op 14 februari 2018 organiseerde de Rotary Club Huizen Gooimeer het Seminar ‘Werk voor iedereen’ voor ondernemers, HR medewerkers en Rotary leden in Het Huis van de Buurt op de Draaikom in Huizen.

Na een welkom en een korte introducie op het thema door Janny Bakker, voorzitter Rotary Huizen Gooimeer kwam Bianca Gilissen van Aeson aan het woord. Bianca vertelde wat het betekent als je als werkgever mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst neemt. Daarna zette Saloua Chaara, programmamanager sociaal domein bij de Regio Gooi en Vechtstreek, de beleidsaspecten en wet- en regelgeving m.b.t. de inclusieve arbeidsmarkt uiteen. Bloem Damen, beleidsmedewerker gemeente Huizen, vertelde haar persoonlijke praktijkverhaal en vanuit het Werkgeversservicepunt Gooi en Vechtstreek werden praktische tips voor werkgevers gegeven. Tenslotte gaf Stan Uyland, directeur van de stichting ReconnAct, aan hoe Jobmaatjes het verschil kunnen maken.

De geslaagde avond werd met een drankje en hapje afgesloten en was uitstekend verzorgd door de vrijwilligers van Het Huis van de Buurt.