Stichting Krijg een Kans

Afbeelding met tekst, wolk, schermopname, grafische vormgeving

Automatisch gegenereerde beschrijving

Voor vrouwen met weinig geld, die graag een cursus of opleiding zouden willen volgen om hun kennis en vaardigheden te vergroten, introduceert Stichting Krijg een Kans een studiebeurs van € 1000.

Met dank aan de Rotary Meppel en de opbrengst van de Reestwalk, kan ‘Krijg een Kans’ deze studiebeurs mogelijk maken. Een studiebeurs voor een cursus of opleiding die de kandidaat verder in haar ontwikkeling helpt naar een mooie baan.

Om in aanmerking te komen voor deze unieke Reestwalk studiebeurs dient de potentiële kandidaat voor 1 juli 2023 haar motivatie te mailen naar info@krijgeenkans.nl. Uiterlijk 14 juli wordt bekend gemaakt wie deze studiebeurs krijgt. De andere kandidaten kunnen bij een geschikte motivatie in aanmerking komen voor de ‘normale’ bijdrage van Krijg een Kans tot € 600.

Voor meer informatie: www.krijgeenkans.nl of 06 22409969

#armekantvanmeppel #voedselbankmeppel #mensameppel #reestwalk #rotaryclubmeppel #meppelercourant #steenwijkercourant #welzijnmensenwerk #kindsupport #rtvmeppel