Rotary Meppel overhandigt Reestwalk opbrengst!

Afbeelding met kleding, persoon, person, Menselijk gezicht

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotary Meppel overhandigd Reestwalk opbrengst!

Maandag 15 januari zijn tijdens de Rotary Meppel clubbijeenkomst de waard cheques overhandigd aan de goede doelen, welke zijn opgehaald met de Reestwalk in november 2023!

In totaal is met de Reestwalk € 21.495,11 opgehaald. 50% hiervan ging naar het hoofddoel Coats for kids (Stichting leergeld). Hiermee zijn nieuwe winterjassen gekocht voor arme kinderen in Meppel. De andere 2 goede doelen waren Stichting Molen de Weert en stichting Engelgaarde. Via de website mochten deelnemers hun stem uitbrengen voor het goede doel. Stichting molen de Weert gaat het geld besteden aan het inrichten van een educatieruimte in de molen. Stichting Engelgaarde gaat het geld besteden aan de renovatie van een ponton in het water van Engelgaarde zodat er in de zomer weer lekker gedoken kan worden in het water.

Het Reestwalk evenement is al jaren een groot succes! Ook dit jaar organiseert Rotary Meppel weer deze wandeling op 10 november 2024! De club is nog op zoek naar goede doelen! De goede doelen kunnen zich melden via info@rotarymeppel.nl