Concerten in De Koele

Welkom op de officiële pagina van Rotaryclub Oosterwolde, waar muziek, passie en liefdadigheid samenkomen onder de sterrenhemel van het prachtige openluchttheater De Koele in Appelscha. Elk jaar streven wij ernaar om niet alleen uitzonderlijke muzikale ervaringen te bieden, maar ook een positieve impact te hebben op de gezondheid van kinderen in Ooststellingwerf. Rotary Healthy Kids Ooststellingwerf.

In 2022 bracht Motel Westcoast het openluchttheater tot leven met hun harmonieuze klanken en tijdloze hits.

2022

Een onvergetelijke avond vol muzikale herinneringen die ons nog steeds warm om het hart doet voelen. In 2023 namen we een epische reis door de muzikale geschiedenis met een eerbetoon aan een van de grootste bands aller tijden: Queen. Een avond vol energie, meeslepende melodieën en het eerbetoon aan Freddie Mercury en zijn legendarische bandleden.

Maar dat is nog niet alles...

In 2024 hebben we iets speciaals in petto voor alle muziekliefhebbers: een concert met The Chicago Funk, een eerbetoon aan de legendarische Earth, Wind & Fire. Laat je meeslepen door de opzwepende ritmes, funky melodieën en de onmiskenbare sound die de muziekgeschiedenis heeft gevormd.

Het beste van alles? Door deel te nemen aan onze concerten draag je bij aan het welzijn van kinderen in Ooststellingwerf. De opbrengst van deze muzikale avonden gaat rechtstreeks naar Rotary Healthy Kids Ooststellingwerf, waarmee we programma's en initiatieven ondersteunen die de gezondheid van lokale kinderen bevorderen.

Dus, bereid je voor op een reeks onvergetelijke avonden onder de sterren, omringd door geweldige muziek, enthousiaste gemeenschapszin en het vervullen van een nobel doel. Samen creëren we melodieën van hoop en kansen voor de toekomst van de kinderen in Ooststellingwerf. Welkom bij Rotaryclub Oosterwolde's Concerten voor een Gezonde Toekomst!