Verslag wandeltocht voor de Voedselbank Rijssen-Holten - 28 september 2019

Wandelaars vol lof over routes

RIJSSEN - De wandelaars die deelnamen aan de Bos en Heuveltocht op de laatste zaterdag van september, waren vol lof over de aangeboden routes en de organisatie.

De routes gingen grotendeels door de prachtige nieuwe natuur van het Reggedal en waren perfect bewegwijzerd. Ondanks minder goede weersvoorspellingen deden toch nog 163 wandelaars mee. Het weer bleef overigens tot laat in de middag prima. De Bos en Heuveltocht werd georganiseerd door de wandelafdeling van Atletiekvereniging Rijssen en Rotary Rijssen Regge Regio.

Het inschrijfgeld kwam volledig ten goede aan Voedselbank Rijssen-Holten. Een cheque van 1154,- euro (704,- euro van de wandelaars en de rest van giften) werd diezelfde zaterdag overhandigd aan vertegenwoordigers van Voedselbank Rijssen-Holten. Inmiddels kwam daar een bedrag van 100,- euro bij, dus kan in totaal 1254,- euro overgemaakt worden naar de lokale voedselbank.

Afbeelding met gebouw, staand

Automatisch gegenereerde beschrijving