Lees hier meer over onze Rotary Club Santpoort

Op initiatief van de Rotary Club Velsen werd de RC  Santpoort opgericht op 24 november 1972. Op 3 februari 1973 ontving zij haar officiële erkenning door Rotary International, het "charter", en sindsdien maakt de club deel uit van de wereldwijde Rotary gemeenschap. De activiteiten voor fondsenwerving en donaties aan goede doelen zijn afgescheiden van de reguliere clubactiviteiten en ondergebracht in de Stichting Community Service Rotary Club Santpoort.

Het aantal leden beweegt zich door de jaren vrij constant rond de 40-45 personen, waar vanaf 2003 een groeiend aantal vrouwen deel uitmaakt.

Er bestaat een langdurige relatie met contactclub Bonn-Siegburg. Enkele malen per jaar vinden er bij verschillende gelegenheden over en weer bezoeken plaats.

Bijeenkomst:    Elke woensdag vanaf 18.30 (borrel om 18.00)  tot 20.15 uur in

RON GASTROBAR BIJ DE C