Kennismaking met de inkomende gouverneur

Kennismaking met de inkomende Gouverneur Niek Jonkman in Leiden op 21 mei 2011.

Traditiegetrouw werd de inkomende gouverneur door de R.C. Sassenheim uitgenodigd om nader kennis te maken met het Rotary jeugdwerk. Het was ook een goede gelegenheid om van de RJC van de regio’s 4 + 7 geïnformeerd te worden over de projecten die tot uitvoer gebracht werden.

De in de onderstaande agenda vermelde onderwerpen kwamen aan de orde.

Van links naar rechts: Cor Wagemakers (ink. vz. RC. Sassenheim), Harriette Verweij (CJC RC. Leiden AM en inkomende DJC), Niek Jonkman (inkomend gouverneur Disrict 1600), Annechien Verkade (ink. CJC RC. Sassenhei), Gerard van Stein (lid jeugd cie. Sassenheim) en Marco Beijersbergen (bestuurslid MDJC en lid jeugdcommissie RC. Ssh.

·

Opening en welkom, introductie deelnemer Arthur Karl (RJC)

·

Organisatie en activiteiten van de jeugdcommissie Sassenheim Annechien – leiddraad taakverdeling en meerjarenplanning

·

Jaarkinderen in Sassenheim Marco – leidraad overzicht jaarkinderen en gastgezinnen

·

Zomerkamp 2011 Gerard – leidraad folder, draaiboek, presentatie.

·

Regiowerk Arthur – leidraad personele overzicht van de regio’s en het logboek van af 2005;

·

Discussie en sluiting Annechien.