6 September 2015: Harbour Concert Sassenheim

150724 Harbour Concert Sassenheim

Rotary Club Sassenheim organiseert zondag 6 september een nieuw evenement in Sassenheim. Onder de noemer 'Harbour Concert Sassenheim' vindt in de haven van Sassenheim van 15.00 tot 20.00 uur een spetterend muziekfestijn plaats.

Op het podium staan onder anderen Crescendo, DJs4U, Adest Musica en als hoofdact de coverband ALLSTARS.

De opbrengst van het evenement komt ten goede aan de jeugdband van Adest Musica.

Om dit festijn te kunnen bijwonen heeft u de keuze uit een aantal pakketten:

Platinapakket: Tafel voor 8 personen all inclusief voor €.1000,00 Tijdens het hele evenement zal het u aan niets ontbreken; heerlijk eten en drinken, vermelding van uw bedrijfsnaam op de tafel en op facebook.

Goldpakket: Een ligplaats voor uw eigen sloep voor €.300,00 Tijdens het evenement heeft u een aanlegplaats voor uw sloep in de haven. Ook krijgt u 12 consumptiemunten en een bittergarnituur.

Silverpakket: Statafel voor maximaal 6 personen voor €.250,00 Tijdens het evenement een eigen statafel met naamsvermelding op tafel en facebook; Ook ontvangt u 12 consumptiemunten en een bittergarnituur.

Bronspakket: Vriend van het Harbour concert voor €.50,00 U ontvangt 2 toegangskaarten en 2 consumptie munten en naamsvermelding op facebook.

U kunt ook losse toegangskaarten kopen ad €.10,00 per stuk; ook bij Primera van der Lans, The Readshop en Hemels.

Indien naar de mening van de organisatie de te verwachten weersomstandigheden voor 6 september een concert onmogelijk maken, behoudt de organisatie zich het recht voor om uiterlijk een week voor het concert het evenement te annuleren. Reeds betaalde bedragen worden dan teruggestort

Nadere info te krijgen bij : C Wagemakers cwag@ziggo.nl of 06-81142500

Coverband Allstars