Afscheid van Rotarians Dick en Rene

Afscheid van Rotarians Dick en Rene.

Foto (vlnr): Jules de vries, Rene van Elburg, Dick IJsselmuiden, Henk Griffioen (voorzitter)

Dinsdag 14 juni was het jullie laatste bijeenkomst bij Rotary. Als charterleden hebben jullie alle Rotarians hier aanwezig zien komen en jullie hebt er ook veel weer zien gaan. Jullie hebben beiden een zaak gehad en weten dus wat het betekent eindverantwoordelijk te zijn en beslissingen te nemen. Jullie hebben je kwaliteiten in dienst gesteld van Rotary.

Dick kennen we onder andere via onnavolgbaar grappige lezingen, onder andere over de strandzesdaagse die hij een keer liep.

René heeft zich onder andere beijverd voor Park Rusthoff. Dankzij zijn grote inspanningen ziet het park er nu prachtig uit.

Jullie hebben beiden een kleurige levenswandel gekend, die de woorden van Dag Hammarskjold in herinnering roepen:

Vele wegen kent het leven,
Maar van al die wegen is er maar één die jij te gaan hebt.
die ene is voor jou. Die ene slechts.
En of je wilt of niet, jij hebt die weg te gaan.
de keuze is dus niet de weg, want die koos jou.
De keuze is de wijze hoe die weg te gaan.

Beste Dick en beste René,
Jullie weg leidt vanaf vandaag af van deze club. Namens ons allemaal bedank ik jullie voor de vriendschap die we hebben ondervonden van jullie en voor alles wat jullie hebben gedaan voor de club en via de club voor onze samenleving. We kijken terug op vele mooie jaren.