Fun(d)Racing for Kids - 30 maart 2017

Rotaryclub Sassenheim organiseert het evenement voor de kinderafdeling van het Spaarne Gasthuis in Hoofddorp. Hier verblijven kinderen voor langere tijd om te herstellen van zware operaties. Om die periode voor de kinderen aangenamer te maken is er o.a. behoefte aan iPads, webcams en Xboxen. De apparatuur zal worden gebruikt voor dagelijks vermaak. Maar ook voor contact met familie die thuis moet verblijven wordt hiermee mogelijk gemaakt.

MELD JE DIRECT AAN: DOWNLOAD HET FORMULIER!

Racing Day!

Op 30 maart zal van 10.00 tot 17.00 uur alles in het teken staan van snelheid. Je rijdt 5 heats van 20 minuten op het geweldige circuit van Zandvoort. Tussen het racen door is er de mogelijkheid om mee te doen aan een behendigheidsproef. Ben jij de beste? Dan win jij een unieke ervaring. Namelijk 20 minuten racen over het circuit als bijrijder van Sassemer én
Europees kampioen Seat Leon Eurocup Niels Langeveld. Uiteraard is er volop gelegenheid tot netwerken en napraten tijdens de afsluitende borrel.

PAKKETTEN*

Racen met een BMW 3 Race met rolkooi,

racestoel en sperdifferentieel €425

Racen met eigen (race)wagen €225

*pakketten zijn Incl. lunch en drankjes. informeer naar de voorwaarden voor dit evenement.

Hoofdsponsor: Infotheek Leiden