Bloembollen project Rotary Schagen

Amaryllis verkoop voor lokale doelen

Rotary Schagen is weer een mooie actie gestart. De bedoeling is om zoveel mogelijk Amarylissen te verkopen, waarbij de opbrengst naar het Max Plazier huis, het Inloophuis in Burgerbrug en de Westfriese Folklore gaat.

De Amaryllis brengt als fonkelende bloem warmte in koude dagen. Je kunt er zelfs de ster van de feestdagen van maken. Maar ook in het prille voorjaar doet ze 't goed. Mag deze langstelige en statige schoonheid ook stralen in jouw huis? Of misschien breng je de feestdagen wel over door hem weg te geven aan vrienden, familie of als relatiegeschenk.

Er zijn drie 4 soorten: Rood, rood-wit, rose-wit en rose-wit gestreept.

De Amaryllis met pot en compost in geschenkverpakking kost wederom slechts € 10,- per stuk. En de opbrengst gaat dus naar de lokale goede doelen in Schagerbrug, Burgerbrug en Schagen. Je kunt ze per e-mail bestellen via rotarybollen@gmail.com of langs komen op zaterdag 2 december en 16 december op de Gedempte Gracht. Dan staan we voor Mulder Optiek.

De Amaryllis symboliseert trots en betoverende schoonheid, en geeft een gevoel van vriendschap en genegenheid. Echt een bloem om harten mee te veroveren dus….