Amaryllisbollenactie 2022

In 2016 is Rotaryclub Schagen rond de feestdagen gestart met de verkoop van Amaryllisbollen. Met de opbrengst van de verkoop ondersteunt de Rotaryclub goede doelen, voornamelijk in Schagen en omgeving.

Elk jaar vinden zo vele Amaryllisbollen in een luxe cadeauverpakking een weg naar de huiskamers. Het is een leuk cadeau om aan familieleden en vrienden te geven voor Sinterklaas of met Kerst. Daarnaast is het ook een prima optie voor bedrijven om de Amaryllisbollen aan te bieden als relatiegeschenk.

De goede doelen die dit jaar worden ondersteund:

Het Max Plazier huis te Schagerbrug,

Hier wordt zorg geleverd aan mensen met dementie

De Westfriese Folklore,

Ondersteuning bij de uitgave van een jubileumboek: Folklore 70 jaar

Assortiment

De Amaryllisbollen worden aangeboden in 4 kleurvarianten: rood, rood-wit, rose-wit en rose-wit gestreept. De bollen zitten in een luxe cadeauverpakking, inclusief pot en een tablet potgrond. De prijs per verpakking is 10 euro.

Verkoop in Schagen

Op zaterdag 3 en 17 december worden de bollen in verschillende kleuren uitgestald in het portiek van Mulder Optiek aan de Gedempte Gracht te Schagen. Leden van Rotaryclub Schagen helpen u graag

Bestelling per e-mail

U kunt ook een bestelling plaatsen per mail via Rotarybollen@gmail.com