Cheque-uitreiking aan Max Plazierhuis

SCHAGERBRUG (23-2-2023) – Het Max Plazier Huis heeft een cheque van € 3100,- ontvangen van de Rotary Schagen.

De 93-jarige Riet Kooger, de langstzittende bewoner van Het Max Plazier Huis, mocht de cheque in ontvangst nemen. Hij werd uitgereikt door Jeroen Meegdes, voorzitter van de Schager Rotary.

Jacob Jan Kalverboer, bestuurder van Het Max Plazier Huis, was blij met het hoge bedrag. “Ik wilde eerst alleen een hoog-laag bed kopen, maar nu het bedrag zo hoog is kunnen het ook twee bedden worden. Ik denk toch dat ik een bed wil kopen en met geld dat overblijft wil ik buiten een volière plaatsen.”

De Schager Rotary hield eerder een amaryllisbollenactie. Het geld dat ze met die actie hebben opgehaald ging voor een deel naar Het Max Plazier Huis. Het andere deel ging naar de Folklore in Schagen.