Vocational bij Siemens

30 januari Vocational naar Siemens

Webmaster

De leden en partners waren 30 januari op bedrijfsbezoek bij Siemens Den Haag. Dat is het hoofdkantoor gelegen aan de Prinses Beatrixlaan 800 te Den Haag. Siemens is prima per openbaar vervoer bereikbaar en voor wie met de auto kwam was er ruim voldoende parkeergelegenheid.

Programma 30 januari

18.00 -  18.30 uur Ontvangst gasten met hapje/drankje

18.30 uur               Welkom door Ab van der Touw – CEO

18.40 uur               - Presentatie Duurzaamheid door Max Remerie – Directeur Business Development

windmolenpark in Noordzee 1

19.00 uur               - Presentatie Windmolens door David Molenaar – Country Division Head Energy Windpower

19.20 uur               - Presentatie Haagse Trams door Ad van Paassen – Country Division Controller IC Mobility

19.30 – 21.00 uur Aperitief en buffet

We leerden dat Siemens van vele markten thuis is. Duurzaamheid is door de hele organisatie vervlochten. Het was een zeer boeiende avond, waarbij de leden zich bijzonder welkom voelden bij Siemens!