Muziektent Overgedragen

Muziektent Daaf Dijkstra overgedragen

Webmaster

Vanaf zaterdag 30 augustus mag de gemeente Schoonhoven zich eigenaar noemen van de Muziektent. Op deze feestelijke dag werd onder grote belangstelling de Daaf Dijkstra Muziektent in het Springerpark overgedragen aan de gemeente.

De tent werd op deze dag natuurlijk direct in gebruik genomen.

Vooraf met een spetterend optreden van DizzizJazz (www.dizzizjazz.com).

Tijdens de openingshandeling een optreden van de Female Flugels.

Opening van de nieuwe muziektent. Straks optreden van Jamai.

Waarna voorzitter van St. Muziektent Schoonhoven (tevens oud-voorzitter van Rotary Schoonhoven) Hans de Wit de sleutels, uiteraard voorzien van een handige sleutelhanger, overdroeg aan burgermeester de heer A. Bonthuis. Deze zou zorgvuldig oppassen en zometeen, bij de vorming van de nieuwe gemeente Krimpenerwaard de sleutel doorgeven.

Tavenu, de brassband Schoonhoven en de lokale beroemdheid Jamai Loman namen de muziektent onder overweldigende belangstelling echt in gebruik!

Een selfie met Jamai!!