Rabobank Nederland

Vocational naar Rabobank Nederland

Webmaster

Op uitnodiging van Rabobank kreeg Rotary Schoonhoven een rondleiding door het nieuwe hoofdkantoor in Utrecht.

Er werd een bezoek gebracht aan Rabobankmuseum, de imposante ontvangsthal en uiteraard een bezoekje bovenin de toren. Wie wil er niet werken met zo’n prachtig uitzicht?

Inhoudelijk werd het bezoek afgesloten met een inleiding op het ontwikkelplein. Thema was de vergaande beveiliging voor Rabobank en met name voor de klanten van Rabobank. De heer Willem Warmenhoven van Corporate Security, afd. Financial Economic Crime vertelde over fraude binnen en buiten het bankwezen. Een wervend verhaal over integriteit, fishing, vastgoedfraude, plofkraken beleggingscriminaliteit en dat alles gestaafd met leuke praktijk voorbeelden.

Het bezoek werd afgesloten met een diner bij De Veiling.