Rotary Schoonhoven op de fiets!

Rotary Schoonhoven zoekt fietsen

In Nederland doen we toch alles met de fiets: naar school, naar muziekles, naar de voetbal, naar feestjes, ... Rotary Schoonhoven is op zoek naar uw (oude) fiets die staat te stoffen in een schuurtje. Twee wielen en een frame is eigenlijk al genoeg. Na een opknapbeurt (door ons) zullen de fietsen ingezet worden voor Rotary projecten. Bijvoorbeeld voor behoeftigen, maar het kan ook zijn voor de verkoop (zodat de opbrengst besteed kan worden aan doelen).

Heeft u een fiets (dames, heren of jeugd) die u daarvoor ter beschikking wilt stellen, neem dat contact met ons op. Dat kan via Jan Paul Matze: Topografie@hotmail.com. Het is mogelijk om de fietsen te brengen naar een adres (in Schoonhoven), danwel dat deze door Rotary worden opgehaald!

oude fiets