zomeractie ROSE

Een lekkere Rosé voor de zomeravond!

summertime & the wine is easy: zomerwijn onder de 5 euro |  delicious.magazine

Bestel hier je rose voor de zomer!

De zomer is begonnen en het weer doet zeker aan mee. Voor een mooie zomeravond een lekkere Rosé. De verkoop van de nieuwe zomerwijn is gestart in samenwerking met team Krimpenerwaard Alpe d’Huzes, de Soul Search Foundation en Rotary Schoonhoven.

De goede doelen:

Team Krimpenerwaard Alpe d’Huzes: hét Alpe d'HuZes team van en voor de Krimpenerwaard. Door diverse krachten in de Krimpenerwaard te verenigen, willen zij de betrokkenheid rondom een jaarlijks te bepalen goed doel vergroten en dat goede doel financieel steunen. Dit doen ze door gezamenlijk met inwoners en bedrijven/ondernemers uit de Krimpenerwaard diverse sportieve en andere activiteiten te organiseren met als doel geld in te zamelen voor een goed doel. Want samen staan we sterk. Sinds 2018 is dit de kankerbestrijding: Minder mensen met kanker, meer mensen die genezen en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten! www.teamkrimpenerwaard.nl

De Soul Search Foundation: Zet zich in voor jong volwassenen die van kanker zijn genezen. Deze ‘doelgroep’ wil graag hun leven weer oppakken. Dat is echter zeker niet gemakkelijk, na een periode van behandelingen, hoop en vrees. Daarnaast heeft de relatie met een partner, met kinderen, met vrienden en op het werk vaak onder druk gestaan. Hoe kan de regie over het eigen leven weer teruggepakt worden? De Soul Search Foundation heeft het programma 'Regie en vitaliteit na kanker' opgezet om deze jongvolwassenen (18-45 jaar) te begeleiden hun leven weer in balans te brengen, zowel fysiek als mentaal. Zij proberen dit programma toegankelijk te hebben voor iedereen via financiering door eigen bijdrage, donaties en fondsen. Voor nadere informatie zie www.soulsearchfoundation.nl.

De opbrengst van deze actie gaat naar beide doelen!

Er is een uitstekende Rosé uitgezocht:

Reine de l'été

De proefnotitie van vinoloog Trudy Boerefijn is dan ook veel belovend:

Geur: Stuivende neus

Smaak: ronde smaak van zacht zomerfruit

Afdronk: redelijk lange afdronk

Ofwel: Een prima zomerwijn bij aperitief en lange zomeravond

De prijs is slechts € 40,= voor een doos van 6 flessen. Bestellen (van een of meerdere dozen) kan tot uiterlijk 28 juni 2021 via robertspruyt@gmail.com

Afhalen vanaf ca. 8 juli mogelijk.