Oliebollen 2013

Oliebollen-actie Rotary Club Son 2013:

Rotary Club Son heeft vorig jaar voor het eerst een ‘Oliebollenactie’ georganiseerd. Dit project kwam ter vervanging van de jaarlijkse kerstbomenverkoop. De opbrengst (€ 1.795,00) van de oliebollenactie op oudejaarsdag 2012 kwam ten goede aan de Stichting Vrienden van het Bijna Thuis Huis Son en Breugel.

Er is dit jaar bewust gekozen om met de opbrengst een tweetal goede doelen te steunen, een internationaal doel, namelijk Stichting Boyshome (zie: www.boyshome.nl) en een lokaal doel, (opnieuw) de Stichting Vrienden van het Bijna Thuis Huis Son en Breugel.

De Stichting Boyshome and others biedt financiële ondersteuning aan organisaties en mensen in India, die zwakke groepen in de Indiase samenleving helpen en/of verzorgen. Die hulp moet gegeven worden ongeacht geloof, ras, sekse en afkomst. De ondersteuning vindt plaats door sponsorouders en het geven van incidentele hulp.

In samenwerking met Roel van Gemert, franchisenemer van Bakkerij Schellens aan de Heistraat in Son worden opnieuw op maandag 30, dinsdag 31 december 2013 en op 2 en 3 januari 2014 versgebakken oliebollen verkocht en bezorgd.

Op dinsdag 31 december (oudejaarsdag) bent u van harte welkom bij de door Rotary-leden bemande baktent die opgesteld staat voor Bakkerij Schellens. Vanuit de baktent worden heerlijke (geheim recept!) versgebakken oliebollen verkocht.

Aan regionale bedrijven wordt de mogelijkheid geboden de oliebollen te laten bezorgen.

Ideaal voor de nieuwjaarsrecepties!

Geïnteresseerde bedrijven in de regio, maar ook particulieren, wordt via de bestellijst op de website www.rotary.nl/Son de mogelijkheid geboden bestellingen schriftelijk door te geven, waarna de oliebollen op het gewenste tijdstip afgehaald of bezorgd (tegen geringe vergoeding) kunnen worden.

Rotary Club Son rekent dit jaar opnieuw op uw warme belangstelling!