Mantelzorg diner 2018

MANTELZORGDINER 2018

Beleef het hier !

Voor het tweede jaar op rij organiseerde Rotary Club Utrecht Fletiomare op 9 april 2018 haar mantelzorgdiner. Na het succes van vorige jaar (kijk op https:www.facebook.com/mantelzorgdiner/) waarbij wij ruim 160 mantelzorgers en hun zorgvragers hebben getrakteerd op een welverdiende en onvergetelijke avond in de Kloosterhoeve in Harmelen, kwam er een vervolg. Deze keer op de exotische plek bonsai Kwekerij Lodder te Harmelen, om nog meer deelnemers te kunnen ontvangen.

Maar liefst 200 mantelzorgers uit de regio kregen samen met degenen voor wie zij zorgen, een feestelijke avond aangeboden. Speciaal hiervoor werd een van de hallen van Bonsai Kwekerij Lodder veranderd in een sfeervol restaurant. Er is genoten van heerlijk eten en drinken, opgeluisterd door klassieke muziek. En er werd meegezongen en gedanst met de Woerdense zanger Marcel Fokker.

De mannen, vrouwen én kinderen van de Rotary serveerden het diner en zagen de mensen genieten. Rob Kotvis, een van de organisatoren en voorzitter van de Participatieraad: “Daar doen we het voor. We zien steeds meer mensen die langdurig de zorg voor een partner of ander gezinslid hebben en dat vraagt behoorlijk wat energie van ze. Zo zetten wij degenen die de verzorging doen een keer in het zonnetje.”

Ook volgens de reacties na afloop was het een groot succes. “Met veel warmte en liefde zijn we ontvangen”, “Een onvergetelijke avond” en “Dit was een cadeautje van de bovenste plank, verzorgd door de lieve mensen van de Rotary.”

Wilt u het ook nog even beleven, DAT KAN !