Lief & Leed

Lieve vrienden,

We zien elkaar nu even een tijdje niet elke week, en we kunnen elkaar dan ook niet face-to-face vragen hoe het gaat - terwijl we dat wel graag willen weten van elkaar. Des te groter de uitdaging om dat dan tóch te weten te komen, om toch onderling voeling te houden, wij als leden van RC Voorburg.

Laten we afspreken dat we goed contact houden, en signalen afgeven als er hulp nodig is, voor jezelf, of voor een ander. Van welke aard dan ook, zou ik zeggen. Laat het weten - want we zijn allemaal flink en klagen niet graag - als je denkt dat een van onze leden hulp nodig heeft (of jezelf). Laat je horen als je denkt dat wij als club - of leden individueel - een ander kunnen ondersteunen, in wat voor vorm dan ook. We zijn een service club, dus verzin het maar: boodschappen doen, medicijnen bezorgen, ouderen naar het ziekenhuis brengen, enzovoort, enzovoort. Dat kan natuurlijk via het bestuur, maar ook via onze digitale contacten, via Skype, of via de commissie lief en leed. Of gewoon een belletje. En dat kan natuurlijk ook altijd gewoon, zo, uit belangstelling voor elkaar.

Tot gauw!

Greetz,