Botary Maas en Waal

Afbeelding met boom, buiten, water, boot

Automatisch gegenereerde beschrijving

Botary2022 was ook dit jaar een geslaagd, alhoewel regenachtig evenement. Elf deelnemende teams, ditmaal ook met teams buiten onze eigen regio, hebben geroeid als nooit tevoren. En door de prestaties van de teams zijn weer meerdere goede doelen in de prijzen gevallen!

Dankzij onze vele sponsoren hebben we met 11 enthousiaste serviceclubs kunnen werken aan verbroedering door sportiviteit. Daarnaast hebben we impact kunnen maken voor diverse goede doelen. In totaal hebben we €8000,00 aan prijzengeld kunnen uitkeren.

Voor alle informatie over de winnaars en andere deelnemende teams, maar ook over de exacte roeitijden en voor de wedstrijdbeelden, ga naar: www.botary.nl

Uit de eindopbrengst van de Botary2022 heeft onze club dit jaar een donatie gedaan aan stichting Meer Voormekaar, afdeling Vluchtelingenwerk.

Ondanks de vele regen kijken we terug op een zeer geslaagd evenement en we zullen dan ook in 2023 opnieuw De Botary organiseren. Ditmaal wordt dit een extra feestelijke editie, het is namelijk de tiende keer dat dit evenement organiseren. Het is dan ook een jubileum editie.

De datum van Botary2023 is al bekend: zondag 17 september 2023. We hopen dat u daar bij bent!