Rotary Maas en Waal

Onze Club:  Actief voor mens en maatschappij in regio Rivierenland en daarbuiten

Rotaryclub Maas en Waal is een kleine, maar zeer actieve club, met leden die woonachtig zijn in het Land van Maas en Waal. We zijn een serviceclub en ondersteunen met ons netwerk en door eigen ‘handjes’ uit te steken maatschappelijke doelen binnen en buiten onze regio.

Tijdens onze bijeenkomsten (dinsdag van 20.00-22.00u) nodigen we sprekers uit in verband met een actueel onderwerp. Of één van onze leden geeft een presentatie over het eigen beroep en werkdomein. Soms gaan we op bedrijfsbezoek in de regio. En om de zoveel tijd komen we in kleine groepjes bij elkaar thuis voor meer informele bijeenkomsten.

We organiseren jaarlijks verschillende projecten en doen mee aan een diversiteit van activiteiten. Allereerst vindt in september ons jaarlijkse evenement plaats: Botary Maas en Waal. Daarnaast zijn we rond de Kerstperiode actief met diverse projecten waarmee we verschillende groepen bewoners in ons Land van Maas en Waal ondersteunen én verrassen.

Jaarlijks doen we mee aan de acties: Waaljutten en NL-Doet. Ook incidentele activiteiten pakken we op: Sinterklaasbezoek bij gezinnen van de voedselbank, ondersteuning van culturele evenementen (zoals muziekuitvoeringen) of hulpverzoeken van bijvoorbeeld St. Vluchtelingenwerk.

Heeft u interesse in het lidmaatschap? Of hebt u een interessant onderwerp om daarover bij ons te komen vertellen? U kunt zich melden via info@rcmw.nl