Kleine Ingrepen Mooie Gevolgen

Stichting KIMG (Kleine Ingrepen Mooie Gevolgen) ontving een cheque van € 2.500,00 van Albert Touwen, voorzitter van Rotaryclub Wateringen, wat hen aangenaam verraste. De leden van Rotaryclub Wateringen zijn afgelopen jaar een groot wijnproject gestart ten behoeve van een speelplaats voor kinderen in Zuid-Afrika. Omdat het project meer opbracht dan nodig was is er geld voor onder andere de KIMG. Zij zullen weer een heleboel mensen met financiële, psychische of andere problemen blij maken met een kleine ingreep in hun woon- of leefomgeving zodat zij weer een frisse start kunnen maken. Rotaryclub Wateringen, die zelf ook meewerkt met deze ingrepen, vindt het belangrijk dat mensen veraf en dichtbij een steuntje in de rug krijgen op welke manier dan ook.