Polio de wereld uit

End Polio Now Tulp

Jaarlijks werken veel clubs in Nederland mee aan de End Polio Tulpenactie. Met de verkoop van deze speciale tulpenbollen wordt de strijd tegen polio door The Rotary Foundation ondersteund.

De End Polio Now tulpenactie 2024 is gestart.

Ook het afgelopen jaar hebben veel Rotarians gezorgd dat een mooie bijdrage is geleverd aan het uitroeien van polio.

De End Polio Now tulpen bloeien dit voorjaar niet alleen in Nederland, maar ook in België, Duitsland, Canada, Frankrijk, Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

In één doosje zitten 25 tulpenbollen.
Een projectverpakking met 2.500 bollen is voldoende om 25 vierkante meter te beplanten.

.
We willen doorgaan tot het doel, een wereld vrij van polio, is bereikt.

MOGEN WE in 2024 OOK WEER OP U REKENEN?

END POLIO NOW!

UW OPDRACHT VOOR €150 BETEKENT HEEL VEEL

Voor slechts € 0,54 kan een kind voor het leven gevaccineerd worden tegen polio. Uw donatie loont nu des te meer. Elke gedoneerde euro wordt verdriedubbeld door de Bill & Melinda Gates Foundation. Hiernaast kunt u zien waarvoor uw € 150 kan worden ingezet in de strijd tegen polio.

Bestellen kan nog tot 15 november 2024

PROJECTVERPAKKING 2500 TULPENBOLLEN

Een doos met 2500 losse tulpenbollen. Handig voor grote projecten van ca. 25 vierkante meter. Deze doos kost € 1.250,- per stuk.

€ 1.250,00 per doos