District Grant

Op 17 november 2022 vond het jaarlijkse TRF seminar plaats in het Delta Hotel in Vlaardingen. Tijdens dit seminar wordt ook de District Grant verdeeld. Dit jaar hebben 10 Rotary clubs uit ons District (1600) een pitch gedaan van maximaal 3 minuten om mee te kunnen dingen naar een bijdrage vanuit de District Grant. Ook wij vanuit Rotary Wateringen, in samenwerking met de twee andere Rotary Clubs in het Westland, hebben een pitch gehouden om een extra bijdrage te vragen voor ons goede doel: een donatie voor het Droom Je Thuis Huis in Naaldwijk. Na een interessante en inspirerende avond hebben wij onze eigen bijdrage vanuit de drie Westlandse Clubs kunnen verhogen met EUR 1.750 vanuit de toegekende District Grant. Een mooie bijdrage die wat ons betreft zeer goed terecht zal komen bij het Droom Je Thuis Huis in Naaldwijk.