Donatie st Vincentius dankzij golftoernooi

Mooie missie heeft de stichting Vincentius Wijchen: ondersteuning bieden aan mensen in de gemeente Wijchen die in armoede leven. Daarom ook waren zij een van de twee goede doelen van ons Lustrum Golftoernooi op 9 juni jl.

Een paar weken geleden gaf Gerard Hendriks, voorzitter van de stichting, uitleg over waar de donatie aan is besteed. Het accent lag dit jaar op kinderen die in armoede leven. Hieronder een kort overzicht, waarbij aangetekend dat ook andere organisaties hieraan hebben bijgedragen.

Afbeelding met kleding, persoon, overdekt, huis

Automatisch gegenereerde beschrijvingEr zijn kledingpakketten aangeschaft. Kleding van afgelopen seizoen die vanwege de modetrends niet meer in dit seizoen kunnen worden verkocht in de winkels. Nieuwe kleding en op maat uitgereikt aan een aantal kinderen.

Afbeelding met overdekt, muur, tafel, vloer

Automatisch gegenereerde beschrijvingEr zijn appels uitgedeeld op scholen, zodat kinderen die met een lege maag naar school komen, toch iets gezonds te eten krijgen.

En afgelopen zomer konden de Wijchense kinderen met hulp van de stichting Vincentius naar de film, zwemmen en Monkeytown.

We zijn blij een kleine bijdrage te hebben kunnen leveren aan het welzijn van kinderen in de gemeente Wijchen en hopen dat vele anderen ons zullen volgen.

Wilt u meer weten, doneren?

Ga naar www.vincentiuswijchen.nl en doneer of wordt vrijwilliger!