Festival voor Wijze Woerdenaren

Eenzame ouderen
Veel ouderen zijn eenzaam, zitten vaak alleen op hun kamer en krijgen weinig of soms helemaal geen bezoek. Rotary Woerden nam in 2022 deel aan het initiatief om tijdens 650 jaar Woerden ouderen uit de eenzaamheid te halen. Dit was zo’n succes dat we besloten om dit eenmalige initiatief in 2023 en de komende jaren door te zetten.

Op 2 locaties – ‘Weddensteyn’ en ‘t Oude Landt’ organiseren we aan het eind van de zomer beurtelings een gezellige dag met koffie (met gebak!), spelletjes, gezellige muziek en een heerlijke lunch.

Als Rotaryleden zorgen we, naast de organisatie, voor hand- en spandiensten op deze dagen.

Rotary Woerden bedankt het VSB Fonds Woerden, Stichting vrienden voor Welzijn en Zorg en iedereen die het festival van Wijze Woerdenaren mede mogelijk maken!

Afbeelding met kleding, persoon, Menselijk gezicht, vrouw

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met scène, kleding, meubels, stoel

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotary Woerden bedankt het VSB Fonds Woerden, Stichting vrienden voor Welzijn en Zorg en iedereen die het festival van Wijze Woerdenaren mede heeft mogelijk gemaakt.