ijsbaan-curlingfinale-2016.docx

Spannende curlingfinale op Woerdense IJsbaan

Woerden, 2 januari 2017 (persbericht) – Zaterdag 7 januari 2017 is de Rotary-ijsbaan op het Woerdense Kerkplein het decor voor de spannende finale van de eerder gespeelde curlingwedstrijden. Met enerverende voorrondes en kwartfinales werd de afgelopen vier weken bepaald welke curlingteams deze week eerst tegen elkaar uitkomen in de halve finales.

In de halve finale van 4 januari strijden SHV Vroege Vogels, De Theemutsen, Team Russia en Flauwe Curl 1 om een finaleplek. Op 5 januari zijn het de teams van Multivacurling, Goudkust 2, Go Curls en Plons die in strijd met elkaar bepalen wie de andere finalespeler wordt. In de grande finale op 7 januari zetten beide winnende teams alles op alles om met de eer en de titel ‘Curlingkampioen van Woerden 2016’ te kunnen strijken. Toeschouwers zijn natuurlijk van harte welkom. De grande finale start zaterdag 7 januari om 20.00 uur.

IJsbaan Woerden is een initiatief van de Woerdense Rotaryclubs en Rotaract. Alle activiteiten op de ijsbaan zijn te volgen op de website www.ijsbaanwoerden.nl. Meer informatie ook via Twitter @IJsbaanWoerden, en op Facebook en Instagram (ijsbaanwoerden).

Bij de foto: Spannende voorrondes op de IJsbaan (foto: Sylvia van Halm)