xx

Een jaarboek een mooi cadeau

De Rotary Zevenbergen e.o. heeft een actie met een verrassend boek vol hoogtepunten van iemands jeugd. Met het boek heb je een mooie herinnering van de eerste18 jaar van iemands leven. Daarnaast ondersteun je hiermee ook de goede doelen van de Rotary Zevenbergen e.o. Een groot gedeelte van de opbrengst gaat naar ons bouwproject in de Filipijnen.

Met maar liefst 182 pagina’s aan gouden herinneringen en waanzinnige weetjes. Ga je het cadeau geven of koop je het voor jezelf? Er zijn jaarboeken van de jaren 1947 tot en met 1982.

De kosten van een jaarboek zijn 14,99. Je boek kan dan bezorgd worden in Etten-Leur en Zevenbergen. Voor andere plaatsen worden er kosten voor verzending in rekening gebracht. Bij verzending per post gelden de resuliere verzendkosten van PostNL. Deze zullen na de bestelling met u worden gecommuniceerd.   Je kunt ook een giftcard bestellen waarmee iemand zelf zijn eigen jaarboek kan bestellen. Handig als cadeau om in huis te hebben of wanneer je iemands geboortejaar niet weet. Een giftcard kost 18,99 dit is inclusief de verzending van het boek.

Voor meer informatie bekijk de website: https://mijneerste18jaar.nl/

Je kunt de jaarboeken bestellen via dit web formulier. Op het opgegeven e-mailadres ontvang je een bevestiging. Wanneer je geen mail hebt ontvangen controleer dan even je spamfolder. We nemen contact met je op over de aflevering.

Geef bij het jaartal aan hoeveel boeken je wenst te ontvangen.