Almere Pub Kwis

Op 15 MAART opent Corrosia in Almere haven, om 19.30 uur ( inloop) haar deuren en gaan we (om 20.00 uur) de pubquiz houden. Formeer een team van maximaal 4 personen, bedenk een naam voor je team en doe gezellig mee. Individuele deelname is natuurlijk ook mogelijk. Let op, de kaartverkoop is per persoon.

Hapjes en drankjes kun je aan de bar bestellen en er zijn leuke prijzen te winnen.

Deelname kost €15,- per persoon, hiermee sponsor je het goede doel “DIERENTHUIS”, zij bieden een warm en permanent thuis aan niet herplaatsbare honden, katten en pony’s.

PS Als je niet kunt komen kan je natuurlijk nog steeds een kaartje kopen, maar laat ons dan even weten dat je er op de avond zelf niet bij bent!

Https://APK2024.eventbrite.nl

De Almeerse Pub Kwis is een initiatief van Rotary Club Almere New Town, jong, ondernemend, betrokken bij en in Almere.

www.rotary.nl/almerenewtown

Rotaryclubalmerenewtown@gmail.com