SintCircus

SintCircus voor het Jeugdsportfonds Almere

Op zaterdag 19 november 2010 organiseerde Rotary Club Almere New Town in het Arte College in Almere Poort een fantastische circusdag voor jong en oud met als hoogtepunt een bezoek van de Sint. De opbrengst van die dag ging in zijn geheel naar het Jeugdsportfonds Almere. De dag heeft ruim 3000 euro opgeleverd.

Kinderen leerden trucs en acrobatiek in een Circusschool. Er waren workshops zoals chocoladeletters versieren, bloemtaartje of sushi maken of schitteren in de schijnwerpers van de glamourfotograaf. Buiten kon je Segway rijden. RC Almere New Town kijkt met al haar vrijwilligers en sponsors terug op een geslaagd charterproject en een mooie opbrengst van ruim 3000 euro voor het Jeugdsportfonds Almere. Van dit bedrag kon het Jeugdsportfonds 13 kinderen een jaar lang laten sporten.