Wie zijn wij

Onze Rotary Club

RC Almere New Town is een middagclub. De enige in onze polderstad. We komen elke vrijdag bijeen in Almere, tussen 16.00 – 18.00uur. We zijn een jonge club, opgericht op 9 juli 2011. We zijn ook een jonge club, wat gemiddelde leeftijd betreft. Die ligt ver onder het landelijk gemiddelde. Maar bovenal zijn we een vriendenclub. Fijne fellows die altijd voor elkaar klaar staan, met elkaar meeleven en je helpen waar en wanneer nodig. Sinds een paar jaar hebben we ook een vriendenclub in Aalborg, Denemarken. Onze Deense fellows zien we elk jaar. Het ene jaar in Denemarken, het andere jaar in Almere.

Als Rotaryclub nemen we regelmatig deel aan activiteiten op maatschappelijk vlak. Elk jaar hebben we (lokale) goede doelen waarvoor we geld bij elkaar verzamelen. Goede doelen realiseren doen we zoveel mogelijk met z'n allen, waarbij de één 'handjes' in de aanbieding heeft en de ander juist z'n netwerk. Om vriendschappen te bevorderen organiseren we ook activiteiten in kleiner verband. Onze Rotaryclub is nadrukkelijk geen businessclub maar een plaats waar je in alle openheid kunt praten over mogelijkheden en ontwikkelingen die spelen in beroep of het privéleven, waar je van anderen kunt leren.

Clubbijeenkomsten

Onze club komt in principe wekelijks bij elkaar:

Wanneer Vrijdag middagbijeenkomst: inloop vanaf 15.45 uur; aanvang 16.00-18.00 uur.

Elke laatste vrijdag van de maand: gezamenlijk eten na afloop van de bijeenkomst.

Wie Alle Rotarybijeenkomsten zijn toegankelijk voor alle Rotaryleden. Jij bent dus ook welkom in alle andere Rotaryclubs, overal ter wereld. Wij verwachten een aanwezigheid (attendance) van minimaal 60%. Bezoeken aan andere Rotaryclubs tellen mee.

Soms zijn er gasten op uitnodiging aanwezig.

Waar Middagbijeenkomsten: CORROSIA Markt 39 1354 AP ALMERE