Kerstlichtjes voor Water groot succes!

Kerstlichtjes voor Water 2012 groot succes

Kerstlichtjes voor Water levert € 9.000 op

Ook dit jaar was de actie “Kerstlichtjes voor Water” van Rotaryclub Amersfoort-Regio weer een groot succes. Er werd een ca. 15 meter hoge kerstboom op de Varkensmarkt in Amersfoort geplaatst en bedrijven konden de kerstlichtjes voor €2 per lichtje sponsoren.

Er zijn in totaal 4514 lichtjes gesponsord. Met deze actie is de opbrengstdoelstelling van € 9.000 gehaald en daardoor kan een een nieuw project van Future Hope in Kolkata worden geadopteerd.

Future Hope is in 1987 door een jonge Britse bankier opgezet om de straatkinderen van Kolkata, het vroegere Calcutta, betere kansen te bieden. Dit klein, geïmproviseerd initiatief met een handvol straatkinderen is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met zeven huizen, een school en een kleine professionele kliniek. Meer dan 200 kinderen noemen Future Hope op dit moment hun thuis.