‘Wijn voor Water’-actie scoort recordopbrengst van bijna € 4450

G:\Website Rotary\4- Activiteiten\De Fondsenweving\wijnproeverij-fokkesukke zijn kenners.jpg

Op 26 september 2015 heeft de Rotaryclub Amersfoort-Regio een goedverzorgde wijnproeverij gehouden in samenwerking met Geurtsen Wijnimport.

De 'Wijn voor Water'-actie staat dit jaar ten dienste van "Wandelen voor Water". Het geld dat met die actie bijeengebracht wordt is bestemd voor drinkwater- en sanitatieprojecten in de Derde Wereld. Dat is nu buitengewoon interessant, omdat de overheid de opbrengst met een factor van 1,8 verhoogt.

De gezellige sfeer en de mooie wijnen brachten deze proeverij tot een afname van 1020 flessen, wat met de multiplier van 1,8 goed is voor een recordopbrengst van bijna € 4.450 voor deze fundraisingsactie.

Onze dank gaat uit naar Geurtsen Wijnimport voor de goede verzorging van deze actie en natuurlijk naar alle afnemenrs van de mooie wijnen.

Wij kijken uit naar de volgende wijnproeverij!