Opbrengst Kerstlichtjesactie 2021 ruim € 14.600!

Kerstlichtjesactie voor “Diner van 100! 100% genieten!” ongekend succes.

Al vele jaren organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio een kerstlichtjesactie waarvan de opbrengst bestemd is voor een goed doel. Dit jaar is het goede doel het “Diner van 100! 100% genieten!”.

Voor iedereen die niet kan terugvallen op een gezin, familie, vrienden, bieden de gezamenlijke Rotaryclubs van Amersfoort graag een moment van verbinding. Dat doen we in de vorm van een mooi diner voor 100 Amersfoorters die dankzij deze actie óók dat gezamenlijk diner kunnen genieten. Behalve gedeelde gezelligheid en lekker eten, bieden we ook nog een mooi programma aan. We richten ons speciaal op de mensen met al een leven achter zich en die nu de mensen missen om dat mee te kunnen delen.

De bijzondere tijd waarin we leven maakte dat een groot aantal bedrijven en particulieren deze actie heeft omarmd. Met een opbrengst van ruim € 14.600,00 is de actie een ongekend succes gebleken.

Het “Diner van 100! 100% genieten!” wordt georganiseerd door Rotaryclub Amersfoort-Regio tezamen met meerdere andere Rotaryclubs uit Amersfoort. Door de huidige omstandigheden verwachten wij deze actie in het voorjaar van 2022 uit te voeren en gegeven de hoogte van de opbrengst zal er daarna nog een vervolg op mogelijk zijn.

Via deze website zullen wij u verder op de hoogte houden van de uitvoering van deze actie!