Opbrengst Wijnactie najaar 2021 ruim € 2.400!

Afbeelding met voedsel, alcohol, drank

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotaryclub Amersfoort-Regio hield vanaf oktober 2021 weer een wijnactie. In belangeloze samenwerking met wijnhuis Salentein en Geurtsen Wijnimport is het mogelijk om uiterst scherp geprijsde, toonaangevende wijnen te kopen van Salentein. De opbrengst komt geheel ten goede aan de actie van de gezamenlijke Rotaryclubs van Amersfoort: “Diner van 100! 100% genieten!”

Voor iedereen die niet kan terugvallen op een gezin, familie, vrienden, bieden de gezamenlijke Rotaryclubs van Amersfoort graag een moment van verbinding. Dat doen ze in de vorm van een mooi diner voor 100 Amersfoorters die dankzij deze actie óók dat gezamenlijk diner kunnen genieten. Behalve gedeelde gezelligheid en lekker eten, bieden ze ook nog een mooi programma aan, mede dankzij de Flint, waar het diner zal plaatsvinden. De actie richt zich speciaal op de mensen met al een leven achter zich en die nu de mensen missen om dat mee te kunnen delen. Die mensen brengen ze graag samen, juist ook degenen die wat minder mobiel zijn en wat minder makkelijk de deur uit komen.

Deze wijnactie leverde een afname van 1000 flessen wijn op, wat ruim € 2.400 voor het goede doel opbracht.

Onze dank gaat uit naar wijnhuis Salentein en Geurtsen Wijnimport voor de goede verzorging van deze actie en natuurlijk naar alle afnemers van de mooie wijnen.

Wij kijken uit naar de volgende wijnactie!