Opbrengst Wijnactie voorjaar 2022 ruim € 1.096!

Opbrengst Wijnactie voorjaar 2022 ruim € 1.096

Afbeelding met tekst, voedsel, alcohol, drank

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotaryclub Amersfoort-Regio hield vanaf eind april 2022 weer een wijnactie. In belangeloze samenwerking met wijnhuis Salentein en Geurtsen Wijnimport is het mogelijk om uiterst scherp geprijsde, toonaangevende wijnen te kopen van Salentein. De opbrengst komt geheel ten goede aan Stichting Community Service Theo Hülsenbeck Fonds. Vanuit deze ANBI-stichting financiert Rotaryclub Amersfoort-Regio haar goede doelen acties en ondersteunt diverse projecten.

Op de website www.rotary.nl/amersfoortregio ziet u welke doelen wij zoal ondersteunen.

Deze wijnactie leverde een afname van 453 flessen wijn op, wat ruim € 1.096 voor het goede doel opbracht.

Onze dank gaat uit naar wijnhuis Salentein en Geurtsen Wijnimport voor de goede verzorging van deze actie en natuurlijk naar alle afnemers van de mooie wijnen.

Wij kijken uit naar de volgende wijnactie!