Beroepenmarkt Amersfoort 2023 druk bezocht

Op 31 januari liep ’s avonds het Corderius College in Amersfoort weer vol met zo’n 750 leerlingen en vele ouders voor de Beroepenmarkt Amersfoort 2023.

Afbeelding met gebouw, koepel, boog

Automatisch gegenereerde beschrijving

Na een digitale versie door corona vorig jaar konden Amersfoortse leerlingen dit jaar de beroepenmarkt op het Corderius College weer live meemaken. De opkomst was dan ook hoog met circa 750 leerlingen van vmbo, havo en vwo. Zij konden kennismaken met 60 beroepen variërend van acteur, big data analist, cardioloog tot militair etc. Het beroep van forensisch onderzoeker bleek het meest in trek.

De beroepenmarkt is een gezamenlijke activiteit van de verschillende Rotaryclubs in Amersfoort. Deze editie heeft Rotaryclub Amersfoort-Regio met veel plezier georganiseerd.

De dank gaat uit naar de vele sprekers en de uitstekende ondersteuning vanuit het Corderius College.